Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Followers

Buat Kamu..


Kawan..
Pada hari itu, kita telah ditakdirkan bertemu..
Kau sangat peramah dan baik hati..
Kau membantu aku untuk menyesuaikan diri di tempat baru..
aku suka berkawan dengan kau..



Sahabat..
Masih bermain di fikiran aku semua kenangan kita bersama..
Gurau senda & ketawa bersama kau sentiasa menceriakan hari-hariku..
Kita berkongsi suka dan duka bersam-sama..
Walaupun aku tidak terlalu mengenali kau, tapi aku tau..
Aku sayang kau..



Teman..
Kau kerap mengulang ayat yg mana bagi aku semua itu cuma perasaan kau saja..
Kau terlalu merendah diri..
Maafkan aku sebab aku x bitau kau 1 rahsia yg lama aku simpan semenjak kita kenal..
Terlalu awal kau meninggalkan aku semalam..



Sayang..
Kau lah kawan..kau lah sahabat..kau lah teman..
Aku akan sentiasa merindui & menyayangi kau..
Aku juga tidak lupa untuk mendoakan kebahagiaan kau..
Kuatkan semangat walau apa pun dugaan yg datang melanda..



Kakak @ Adik..
Rahsia ni aku simpan utk beritahu kau sebelum kita berjauhan..
tapi mungkin semalam bukan masa yg sesuai..
aku x nak lagi simpan rahsia ni..
aku nak semua orang tau..
kerana kau, aku menimba banyak ilmu dan pengalaman hidup..
kerana kau, aku punya teman untuk berkongsi cerita..
kerana kau, aku kuatkan semangat utk terus berusaha dalam hidup..

Rahsia ini bukan lagi rahsia..




Anis..
Kau miliki mata yang cantik..
Kau miliki budi pekerti yg cantik..
Kau miliki sifat setia kawan..
Kau miliki semangat yg kuat..
Kau miliki kesopanan yg tersendiri..
Dan..
aku bertuah mengenali dan memiliki kau sebagai teman..








0 comments:

Post a Comment